Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Co ma Heineken do pogody?

 
 
Kto by pomyślał, że sztab ludzi w firmie Heinekena będzie wpatrywał się w prognozy meteorologiczne i kurczowo trzymał kciuki za jak najsłoneczniejsze i najcieplejsze letnie dni? Może nie do końca tak właśnie to wygląda, ale nie da się zaprzeczyć faktom – pogoda ma dla browaru bardzo ważne znaczenie. A dlaczego? Odpowiedź jest prostsza niż myślicie.
Słabe warunki pogodowe tego lata w Europie są ściśle powiązane ze sprzedażą piwa Heineken. A ta mianowicie spadła. Tak poinformowała oficjalna strona Heinekena we wtorek. 

Sierpniowe deszcze w Wielkiej Brytanii miały niezwykle duży wpływ na sprzedaż alkoholu w trzecim kwartale tego roku. Odrobinę spadła także ilość kupowanego Heinekena na terenie Holandii. 
Zarówno pogoda jak i „trudne” warunki handlowe wpłynęły na sprzedaż na terenie całej Europy Zachodniej – informuje firma. 



Są też i jasne strony – powiększający się rynek w Afryce i Azji prześcignął Europejskie notowania i sprawił, że w ogólnym, światowym rozliczeniu, sprzedaż Heinekena wzrosła o szaloną liczbę 0.01%.

A może chodzi tu nie tylko o pogodę? Wiadomo, że ciepłe letnie wieczory same proszą się o spędzenie ich w towarzystwie schłodzonego, dobrego piwa. Ale czy koniecznie musi to być Heineken? ;)


z: http://www.dutchnews.nl/

Gość
Wyślij


Bliżej nas