Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Linie lotnicze Wizz Air oferują nową usługę dla zapominalskich pasażerów Aktualnosci
Agnieszka Halman 19 grudnia 2019
10:05

Linie lotnicze Wizz Air oferują nową usługę dla zapominalskich pasażerów

Skomentuj
W grudniu linie lotnicze zaskakują swoimi ciekawymi pomysłami. AdobeStock/licencja podstawowa
Wizz Air stworzył nową usługę przeznaczoną wszystkim tym, którym zdarza się zapomnieć o dokonaniu odprawy 48 godzin przed wylotem. Nowa opcja zapewnia także wysłanie kart pokładowych pasażerowi.
Reklama

Automatyczna odprawa

Oferta jest skierowana dla osób, które zdecydowały się na darmowy, losowy przydział miejsc i standardowo, aby otrzymać kartę pokładową, muszą dokonać odprawy 48 godzin przed wylotem.  

Nowa usługa zapewnia odprawę 50 godzin przed planowanym wylotem, a potem automatycznie wysyła kartę pokładową na podany wcześniej adres e-mail.  

Opcja obejmuje rezerwację na dowolną liczbę pasażerów. Warto jednak pamiętać, że jeżeli ,,zabukujemy” bilety dla 10 lub więcej osób, karty pokładowe będzie trzeba pobrać samodzielnie.

Usługa nie jest darmowa. Wizz Air wyznaczył za nią kwotę 7 zł za konkretny odcinek lotu.

Innowacje Wizz Aira

W grudniu linie lotnicze zaskakują swoimi ciekawymi pomysłami. 

Na początku miesiąca portal Fly4free nieoficjalnie ogłosił, że Wizz Air chce wprowadzić do swojej oferty bilety miesięczne. 

W ten sposób przewoźnik ma zamiar zachęcić podróżujących do regularnych lotów.

Dla niektórych będzie to ostateczny dowód na upadek prestiżu linii lotniczych, dla innych świetny sposób na ograniczenie wydatków związanych z podróżowaniem na większe odległości~ Adam Sieńko, bizblog

Źródła: fly4free.pl, wizzair.com, bizblog.pl
Gość
Wyślij
Dodaj zdjęcie
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych

Bliżej nas