Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Artykuł sponsorowany

Obsługa w języku polskim przy ubezpieczeniu auta. Dlaczego to takie ważne?

Polisa.nl

12 października 2020 07:53

Udostępnij
na Facebooku
Obsługa w języku polskim przy ubezpieczeniu auta. Dlaczego to takie ważne?

Rozmowa w swoim ojczystym języku się liczy. Nawet jeśli tylko po to, żeby zrozumieć sytuację Adobe Stock/licencja podstawowa

Ubezpieczasz samochód i chcesz zrobić to jak najtaniej? Jest to zrozumiałe, nikt nie chce płacić dużych kosztów miesięcznych. Oczywiście ubezpieczenie za pół darmo znajdziesz w Internecie natychmiast, ale zanim zdecydujesz się na najtańszą opcję, poznaj historię Agnieszki i Tomka. Polaków, którzy mieszkają w Holandii od kilku lat i wybrali się w podróż samochodem do Francji.

Historia Polaków z Niderlandów

Tomek i Agnieszka często jeżdżą na wakacje samochodem, do Polski przez Niemcy, lub do Francji na Lazurowe Wybrzeże.

Nie zastanawiali się nigdy nad ubezpieczeniem, po prostu wykupili najtańsze, jakie znaleźli w Internecie. Dodatkowo wykupili ubezpieczenie ANWB, gdyby musieli skorzystać z pomocy drogowej za granicami Holandii.

W tym roku wybrali się do Francji i już pierwszego dnia wakacji, kiedy dojeżdżali do hotelu, ktoś na autostradzie wjechał im w tył samochodu. Uderzył z tak dużą siłą, że oni również uderzyli w samochód jadący przed nimi. Co stało się dalej?

Podczas jazdy na wakacje, na 300 km przed naszym miastem docelowym było zwężenie na drodze i trzeba było hamować. Zrobili to wszyscy, oprócz pana, który jechał za nami. Wjechał nam w tył samochodu z takim impetem, że też uderzyliśmy w auto przed nami. Samochód całkowicie skasowany. Nie znamy dobrze angielskiego, a o francuskim nawet nie ma mowy. Została wezwana policja. ~Tomek

My skontaktowaliśmy się z naszym ubezpieczycielem w Holandii – niestety nikt nie był w stanie nam pomóc i powiedzieć co stanie się dalej, jak mamy starać się o odszkodowanie. Akurat wtedy nie było osoby, która rozmawia po angielsku, a my po holendersku nie mogliśmy się dogadać. Zostaliśmy sami z problemem i trwało to kilka dni. ANWB powiedziało, że przyjeżdżają tylko w przypadku pecha na drodze, a nie do wypadku. ~Agnieszka

– Kupując ubezpieczenie online nie „odhaczyliśmy” odpowiednich opcji i okazało się, że mamy tylko to podstawowe, które nie obejmuje auta zastępczego. Nasze auto zostało zabrane do Holandii, a tam również był problem z odstawieniem go do właściwego garażu. Z wakacji będziemy pamiętać ten stres, jak dostać się do domu lub do miejsca docelowego podróży. Pomógł nam Polak mieszkający we Francji 30. lat, nasza córka i...Polisa.nl –  wyjaśnia Tomek.

Ubezpieczenia na auto nie mieliśmy wykupionego w Polisa.nl, ale zdecydowali się nam pomóc mimo to. Teraz przenosimy się do nich na stałe. Nawet sobie nie wyobrażacie, jak w takich sytuacjach rozmowa w swoim ojczystym języku się liczy. Nawet jeśli tylko po to, żeby zrozumieć sytuację! Polisa.nl pomogła nam bardzo w załatwianiu odszkodowania. Polska obsługa w przypadku szkody na drodze jest nieoceniona, a ubezpieczenie jest tylko o kilka euro wyższe od tego dotychczas. –  dodaje Agnieszka.

Polisa.nl

Polisa.nl to pewność wysokiej jakości obsługi w twoim własnym języku w najbardziej stresujących sytuacjach na drodze. To zrozumienie sytuacji i opieka, na którą stać każdego.

Zaczynasz od uzupełnienia formularza na naszej stronie, który jest w twoim ojczystym języku, więc wiesz, co zaznaczasz. Nie ma mowy o żadnych maszynowych tłumaczeniach! Tylko język polski używany biegle przez naszych pracowników. Później jest tylko lepiej, bo kontaktuje się z tobą konsultant, a ty w razie wypadku również dzwonisz do obsługi i możesz mówić w swoim ojczystym języku. Bezstresowo w każdym kraju!

Jeszcze dziś skontaktuj się z nami i przenieś lub wykup ubezpieczenie samochodu na Polisa.nl.
Gość
Wyślij


Bliżej nas