Rozliczenia podatków w Holandii. Co musisz wiedzieć?

Co należy wiedzieć o ubezpieczeniach w Niderlandach? Baza elements
Co z osobami, które nie były zameldowane cały rok?
1. Pobierz specjalne zaświadczenie i wypełnij punkt 1 oraz 2.
2. Rozlicz się w Polsce.
3. Wypełnione zaświadczenie dostarcz do podpisu w Urzędzie Skarbowym w Polsce.
4. Wyślij oryginał do urzędu w Niderlandach pod adres Belastingdienst/ Kantoor buitenland, Postbus 2577, 6401 DB Heerlen, Holandia.
5. Jeśli posiadasz wykupiony w Domek.nl serwis APK, wyślij do nas kopię zaświadczenia, a my dokonamy za ciebie za darmo rozliczenia podatków w kraju tulipanów.
Jakie dokumenty są potrzebne do rozliczenia podatków w Holandii?
1. rozliczenie roczne od pracodawcy,
2. rozliczenie roczne UWV,
3. rozliczenie emerytury (jeśli dotyczy),
5. ostatni salaris od każdego pracodawcy,
6. zaświadczenie o dochodach z Polski.
Jesteś właścicielem domu?
Dodatkowe koszty, które można rozliczyć
Masz pytania?

To może Cię zainteresować