Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Tanie i proste przelewy z Holandii do Polski to nie mit. Poznaj TransferGO Artykuł sponsorowany
TransferGO 22 sierpnia 2018
08:00

Tanie i proste przelewy z Holandii do Polski to nie mit. Poznaj TransferGO

Skomentuj
TransferGO – prosty system tanich przelewów z Holandii do Polski. materiały TransferGO
Na mediach społecznościowych często pojawiają się pytania o przelewy pieniężne z Holandii do Polski. Wiele osób pracujących w kraju tulipanów chciałoby wspomóc swoich najbliższych w rodzinnych stronach, lecz nie wiedzą, od czego zacząć. Z pomocą przychodzi TransferGO, który nie tylko jest intuicyjny w obsłudze, ale również proponuje uczciwe i niewygórowane stawki za przelewy z Holandii do Polski. Brzmi zachęcająco? Jest nawet lepiej.
TransferGO działa na rynku przelewów międzynarodowych już od 6 lat, został pozytywnie przyjęty przez użytkowników w 47 krajach, w tym również przez Polaków mieszkających w Holandii, którzy regularnie wysyłają pieniądze do Polski. Dlaczego? Bo jest bardzo prosty w obsłudze i pozwala zaoszczędzić sporo pieniędzy na przelewach.

Czego potrzebujesz, żeby móc korzystać z TransferGO?

Potrzebujesz jedynie kilku minut wolnego czasu i urządzenia z dostępem do internetu. W zależności od tego, co wolisz, może to być komputer, laptop, a nawet smartfon, ponieważ TransferGO posiada aplikację mobilną, dzięki której można wykonywać przelewy międzynarodowe o każdej porze i z dowolnego miejsca.

Jak zrobić pierwszy przelew z TransferGO?

Po wejściu na stronę TransferGO należy zacząć od założenia konta w serwisie. Żeby to zrobić, wystarczy kliknąć w zielony prostokąt z napisem „zarejestruj się”, znajdujący się w prawym górnym rogu strony. Wyświetli się wtedy okno, które pozwala się zarejestrować na trzy proste sposoby: na pośrednictwem Facebooka, konta Google lub adresu e-mail.
Gdy ten krok mamy za sobą, pozostaje nam uzupełnić dane dotyczące przelewu, czyli skąd, dokąd i ile chcemy przesłać. Następnie należy wskazać, jak szybko pieniądze mają się znaleźć u wskazanego odbiorcy. Mamy do wyboru cztery opcje:

– dzisiaj (przelew dociera w ciągu kilku godzin) – koszt €1.99
– standardowa (przelew dociera następnego dnia roboczego) – koszt €0.99
– teraz (przelew dociera w ciągu 30 minut) – koszt €4.99
– express (przelew dociera następnego dnia rano) – koszt €2.99
Kolejny krok polega na uzupełnieniu podstawowych danych osobowych, takich jak: narodowość, imię i nazwisko, data urodzenia, numer telefonu kontaktowego i adres e-mail oraz adres zamieszkania.

Bardzo ważne, by podczas uzupełniania kolejnych pól podawać prawdziwe dane, ponieważ są one niezbędne np. do kontaktu w sytuacjach awaryjnych.

Gdy uzupełnimy już swoje dane, czas na dane odbiorcy, do którego chcemy przesłać pieniądze, takie jak: imię i nazwisko, numer rachunku bankowego oraz IBAN.

Zastanawiasz się, czym jest IBAN? To międzynarodowy format numeru konta bankowego. Jest złożony z liter oznaczających kraj, w którym prowadzone jest konto bankowe oraz z sekwencji znaków alfanumerycznych.

Np.: PL 33 1234 4567 0000 7654 1211

Zanim przejdziemy dalej, warto się dwa razy upewnić, czy wpisaliśmy prawidłowy numer konta. Jeżeli wszystko się zgadza przechodzimy do podsumowania, gdzie możemy jeszcze zmienić opcję przelewu, czyli kiedy nasze pieniądze mają trafić do odbiorcy.
Ostatni krok to wybór metody płatności. Sami decydujemy, czy ma to być przelew bankowy, przelew za pomocą SOFORT, czy płatność kartą debetową lub kredytową. W tym miejscu możemy również zaznaczyć, czy chcemy, żeby odbiorca został powiadomiony mailowo o tym, że otrzymał od nas przelew.
Gdy wciśniemy przycisk potwierdzający, że chcemy zlecić transakcję, zobaczymy dane, na jakie musimy zrobić przelew o wybranej przez nas wartości. TransferGO zrealizuje przelew, gdy tylko otrzyma naszą płatność.
Obejrzyj nasz film instruktażowy:

Co jeszcze warto wiedzieć o TransferGO?

1. Weryfikacja tożsamości jest konieczna. Dlaczego? Ze względu na przepisy prawa, w celu zapobiegania nielegalnej działalności oraz żeby zapewnić bezpieczeństwo wszystkich transakcji.

Weryfikacji można dokonać na dwa sposoby: przesyłając skan dokumentu (dowodu osobistego, paszportu lub prawa jazdy) albo za pośrednictwem bankowości elektronicznej.

2. W panelu użytkownika można zdefiniować odbiorców, dzięki czemu, wykonując kolejny przelew, możemy wybrać po prostu daną osobę z listy, zamiast wpisywać ponownie jej dane, co znacznie skraca czas potrzebny na zlecenie przelewu. 

3. TransferGO daje gwarancję kursu, co znaczy, że mamy pewność, że wysyłane przez nas pieniądze zostaną wymienione po kursie z dnia, w którym zlecaliśmy przelew. Jeżeli w kolejnych dniach (do czasu finalizacji transakcji) kurs się zmieni, to TransferGO pokrywa koszt. Do wskazanego przez nas odbiorcy trafia dokładnie taka kwota, jaką widzieliśmy, zlecając przelew.
Gość
Wyślij
Dodaj zdjęcie
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych

Bliżej nas