Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Najgorsze slogany reklamowe 2020 w Niderlandach. Te hasła doprowadzały mieszkańców do szału Ciekawostki
Agnieszka Halman 10 grudnia 2020
08:21

Najgorsze slogany reklamowe 2020 w Niderlandach. Te hasła doprowadzały mieszkańców do szału

Skomentuj
Slogan zachęcający do sterylizacji kotów wyjątkowo zirytował internautów. Adobe Stock/licencja podstawowa
Corocznie od 9 lat w Niderlandach wybiera się najgorsze slogany reklamowe ubiegłego roku. W tym roku użytkowników irytowały głównie te nawiązujące do pandemii koronawirusa, jednak pierwsze miejsce jest związane z czymś zupełnie innym.
Reklama

Pierwsze miejsce

Zwycięskim, a zarazem najgorszym hasłem 2020 roku, jest to, które zachęca do sterylizacji kotów.  

,,Laat je poesje knippen voor ze begint te wippen” w dosłownym tłumaczeniu oznacza ,,Obetnij pusię, zanim zacznie podskakiwać”.  Jest to hasło belgijskiej organizacji zajmującej się prawami zwierząt - Gaia.  Na rzecz tej samej kampanii stworzono także hasło związane z kastracją kocurów, jednak to pierwsze wydało się internautom dużo bardziej oburzające. O wygranej zdecydowało 25 proc. wszystkich oddanych głosów. 

Pomimo oburzenia internautów sama organizacja uważa, że kampania przyniosła pozytywne rezultaty. W 2020 roku zabiegom sterylizacji i kastracji poddano większą ilość kotów niż w roku ubiegłym. Działanie chroni zwierzęta nie tylko przed niepotrzebnym rozmnażaniem, ale także przed chorobami, które bardzo często wiążą się z porodem u kotów.

Najgorsze slogany 2020

Choć zdaniem kapituły konkursu slogan dot. kotów wygrał dość zdecydowanie, to nie obyło się bez ujawnienia kolejnych miejsc. 
  1. ,,Oh my goot” – ,,O mój Boże!” (reklama Dakgoot Renovatie Specialist)
  2. ,,Geef elkaar de ruimte” – ,,Dajcie sobie przestrzeń” (reklama Lidla)
  3. ,, Bedrukte Dozen, Blije Gezichten!” – ,, Drukowane pudełka, szczęśliwe twarze!”
  4. ,,Liefde maakt blind, maar je neus ruikt nog steeds een wind“ – ,,Miłość jest ślepa, ale twój nos wciąż czuje bryzę”

Ubiegłoroczny zwycięzca

Zeszłoroczny plebiscyt wygrał slogan ,,Onze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeermin”, czyli ,,Nasza ryba smakuje jak francuski pocałunek z syreną”. Tekst reklamował sprzedawcę ryb w Arnhem i wyjątkowo zniesmaczył opinię publiczną.  Na kolejnych miejscach uplasowały się kolejno: 
  1. ,,Werken met zinhoud “ – ,,Praca ze znaczeniem i merytorycznym wyzwaniem”
  2. ,,Uit onze handen uw tanden” – ,,Z naszych rąk twoje zęby”
  3. ,,Shop en kom tot jeselfie” – ,,Kupuj i dojdź do siebie” (gra słów z młodzieżowym „selfie”)
  4. ,,Je rijbewijs hale, doe je bij die kale” – ,,Swoje prawo jazdy zdobędziesz z łysym”
Gość
Wyślij
Dodaj zdjęcie
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych

Bliżej nas