Najgorsze slogany reklamowe 2020 w Niderlandach. Te hasła doprowadzały mieszkańców do szału

Slogan zachęcający do sterylizacji kotów wyjątkowo zirytował internautów. Adobe Stock/licencja podstawowa
Pierwsze miejsce
,,Laat je poesje knippen voor ze begint te wippen” w dosłownym tłumaczeniu oznacza ,,Obetnij pusię, zanim zacznie podskakiwać”. Jest to hasło belgijskiej organizacji zajmującej się prawami zwierząt - Gaia. Na rzecz tej samej kampanii stworzono także hasło związane z kastracją kocurów, jednak to pierwsze wydało się internautom dużo bardziej oburzające. O wygranej zdecydowało 25 proc. wszystkich oddanych głosów.
Pomimo oburzenia internautów sama organizacja uważa, że kampania przyniosła pozytywne rezultaty. W 2020 roku zabiegom sterylizacji i kastracji poddano większą ilość kotów niż w roku ubiegłym. Działanie chroni zwierzęta nie tylko przed niepotrzebnym rozmnażaniem, ale także przed chorobami, które bardzo często wiążą się z porodem u kotów.
Najgorsze slogany 2020
- ,,Oh my goot” – ,,O mój Boże!” (reklama Dakgoot Renovatie Specialist)
- ,,Geef elkaar de ruimte” – ,,Dajcie sobie przestrzeń” (reklama Lidla)
- ,, Bedrukte Dozen, Blije Gezichten!” – ,, Drukowane pudełka, szczęśliwe twarze!”
- ,,Liefde maakt blind, maar je neus ruikt nog steeds een wind“ – ,,Miłość jest ślepa, ale twój nos wciąż czuje bryzę”
Ubiegłoroczny zwycięzca
- ,,Werken met zinhoud “ – ,,Praca ze znaczeniem i merytorycznym wyzwaniem”
- ,,Uit onze handen uw tanden” – ,,Z naszych rąk twoje zęby”
- ,,Shop en kom tot jeselfie” – ,,Kupuj i dojdź do siebie” (gra słów z młodzieżowym „selfie”)
- ,,Je rijbewijs hale, doe je bij die kale” – ,,Swoje prawo jazdy zdobędziesz z łysym”

To może Cię zainteresować