Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Pomozcie, to nie cale 10 minut!B) - Holandia

Czytali temat:
Maciej Błaszczyk sebspeedy tomekmilutki28 Bierzunski (1454 niezalogowanych)
2 Posty
Ania Lubczynska
(Aniaaa)
Początkujacy
Witam,

Nazywam sie Ania Lubczynska i jestem studentka na Uniwersytecie Twente. W tej chwili robie, w zwiazku z moja praca magisterska, badanie o Polakach w Holandii. Za pomoca trzech ankiet chce sie dowiedziec jaki wizerunek maja Polacy w Holandii zarowno u Holendrow, jak i u Polakow, a takze jaka jest percepcja Polakow ich wlasnego wizerunku u Holendrow. Ankieta, ktora tu Panstwu prezentuje jest bardzo krotka, bo zabiera mniej niz 10 minut i jest anonimowa. Potrzebuje mniej wiecej 300 osob ktore zechca mi pomoc. Niestety nie znam az tylu Polakow, wiec pisze do Panstwa majac nadzieje, ze zechca Panstwo wypelnic moja liste pytan. Oto ankieta:

www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=17957

Z gory serdecznie dziekuje i czekam na Panstwa reakcje.

Pozdrawiam,
Ania Lubczynska
Zgłoś wpis

()
Początkujacy
ok- juz jedyne 299 -pozdrawiam
Zgłoś wpis

()
Początkujacy
dla mnie smieszne!!!bo co ma prosiak i motyl do Polaka w Holanii...?i bede bronil swojego zdania...Ave ja!
Zgłoś wpis
200 Postów
Iga P
(Bogomsława)
Doświadczony forumowicz
"* 2. W jakim stopniu cechy zwierzęcia na zdjęciu (pszczoła) obrazują cechy charakteru Polaków w Holandii wedÆ—ug Holendrów?"

To ma byc zart?
Zgłoś wpis
2 Posty
Miłosz ...
(MILO)
Początkujacy
Mi sie wydaje ze jest to ciekawa ankieta hehe tylko nie ktorym ciezko sie przyznac,szczegolnie patriotom ,ze maja cechy jakiegos zwierzeciaale chodzi tu tylko o zdanie
czyjes
Zgłoś wpis
244 Posty
; )
(biohazard)
Doświadczony forumowicz