Dla Administratiekantoor O.L.A. poszukuje Asystent/ka księgowego. Jesteś osobą zaangażowaną, pracowitą, masz doświadczenie w administracji, lubisz kontakt z ludźmi - wyślij CV już dziś. Możemy wszystkiego cię nauczyć.Administratiekantoor O.L.A. KvK: 89370406 BTW: NL003493631B41 Beconnummer:750232 Aletta Jacobs-erf 170 3315EH Dordrecht Nederland
Miejsce pracy: Dordrecht (możliwość częściowo zdalnie), region Rotterdam
Opis stanowiska: Rozliczanie podatku dochodowego dla firm i osób prywatnych oraz podatku BTW
▪ Księgowość i administracja firm ZZP
▪ Pomoc klientom przy zasiłkach(UWV) oraz dofinansowaniach(Belastingdienst, SVB)
▪ Przygotowywanie umów, dokumentów, faktur
▪ Obsługa korespondencji (poczta tradycyjna i e-mail,) kontakt z klientami (telefon, email, whatsapp), kontakt z urzędami (Belastingdienst, SVB, UWV i inne)
▪ Pomoc w tworzeniu i edytowaniu materiałów reklamowych
Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku lub PDB, BKC, BKB
▪ Umiejętność pracy z komputerem
▪ Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy
▪ Znajomość języka holenderskiego oraz angielskiego - minimum B1
▪ Znajomość języka polskiego, ukraińskiego
▪ Prawo jazdy kategorii B
Oferujemy: Wynagrodzenie 2200 - 3200€ netto miesięcznie
▪ Pracę na pełen etat - 40h tygodniowo lub część etatu
▪ Koleżeńską atmosferę w pracy
▪ Możliwość rozwoju zawodowego (nauka języka, kursy i szkolenia podatki, księgowość)
Dodatkowy tekst / wymagane klauzule:Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV na adres info@ksiegowywholandii.pl z dopiskiem praca.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.