Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zmiany w aplikacji WhatsApp. Zostaną wprowadzone reklamy Życie w Holandii
Adam Świerszcz 02 czerwca 2019
08:55

Zmiany w aplikacji WhatsApp. Zostaną wprowadzone reklamy

Skomentuj
Aplikacja WhatsApp. Flickr.com/Creative Commons Attribution 2.0 Generic (CC BY 2.0)/haberlernet NET
21 maja na konferencji Facebook Marketing Summit w Rotterdamie przedstawiciele portalu społecznościowego zapowiedzieli pojawienie się w 2020 roku reklam w aplikacji WhatsApp.
Reklama

Zapowiedzi w Rotterdamie

Od przyszłego roku po wejściu w sekcję „status” na WhatsApp, prócz relacji swoich kontaktów, użytkownik zobaczy także oferty reklamodawców. Funkcjonowanie tego sposobu jest zbliżone do obecnych reklam na Instagramie czy Facebooku.

W trakcie konferencji przedstawiono przykładowy format ogłoszeń różnych firm, jaki ma występować w aplikacji.
Sekcja „status” jest bardzo zbliżona do relacji na Facebooku i Instagramie. Użytkownicy mogą wstawiać tam treść (zdjęcia, filmy lub tekst), która znika automatycznie po 24 godzinach. To właśnie pomiędzy nimi pojawią się reklamy na WhatsApp.

Zmiana polityki firmy

Facebook, Instagram oraz WhatsApp posiadają jednego właściciela, dlatego też zostaną wprowadzone specjalne przyciski z logiem aplikacji obok ogłoszeń reklamodawców. Ma to na celu pomóc użytkownikom w kontaktach z poszczególnymi firmami.

W 2014 roku firma Facebook, Inc. wykupiła aplikację WhatsApp za 16 miliardów dolarów. Ówczesny właściciel WhatsApp, Jan Koum, zapowiedział wtedy, że w aplikacji nigdy nie będzie reklam. Po jego odejściu zmieniła się polityka firmy i obecnie planowany jest rozwój komunikatora w celach zarobkowych.
Gość
Wyślij
Dodaj zdjęcie
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych

Bliżej nas