Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
testek

Forum Holandia

Napisz
Damian31
Damian31 23-03-2015 15:52 242 6
olek123 olek123 przed chwilą

Może masz ochotę umówić się na sex randkę? Jeśli tak to wpadnij na Erodate: www.erodate.pl/

xGoraca
xGoraca 4 godziny temu 17

Szukam Konkretnego Faceta

Jestem studentką, która w wolnej chwili lubi się zabawić. Dlatego szukam tutaj dyskretnych i kulturalnych panów. Nie szukam partnera do stałego związku. Zależy ...

od86
od86 17-09-2024 10:35 153 2

Kocioł gazowy

Witajcie Lepszym rozwiązaniem do domu będzie kocioł jednofunkcyjny czy może jednak dwufunkcyjny z zasobnikiem?

volcanobobcat volcanobobcat 10 godzin temu

Witaj! Do domu lepszy będzie kocioł dwufunkcyjny z zasobnikiem, jeśli potrzebujesz jednocześnie ogrzewania i ciepłej wody użytkowej bez dużych przerw. ...

Natalia Verka
Natalia Verka 1 dzień temu 33 1

Blaty w małej kuchni

Mam problem z miejscem na blat roboczy w kuchni – po prostu nie ma go prawie wcale. Macie jakieś pomysły, jak zwiększyć przestrzeń roboczą w małej kuchni? Przy ...

od86 od86 1 dzień temu

Hej! W małych kuchniach to niestety częsty problem. Jednym ze sposobów jest zakup deski do krojenia, która może leżeć na zlewie, co zyskuje dodatkowe miejsce ...

od86
od86 1 dzień temu 30 1

Zlecenie obróbki cnc projektu

Cześć! Chcę spróbować zlecić obróbkę CNC, ale zastanawiam się, jakie materiały najlepiej wybrać na początek. Co byście polecili, a jakie mogą być trudniejsze w ...

Natalia Verka Natalia Verka 1 dzień temu

Na początek polecałbym aluminium i tworzywa sztuczne, bo są łatwiejsze w obróbce i dobrze się sprawdzają w różnych projektach. Miedź również daje dobre efekty, ...

Natalia Verka
Natalia Verka 2 dni temu 48 1

Prezent świąteczny dla mamy

Szukam pomysłu na prezent świąteczny dla mamy, ma już wszystko, co mogłem wymyślić. Co byście polecili?