Eurowizja w Holandii: znamy logo 65. edycji konkursu

Grafika jest inspirowana logotypami poprzednich edycji Konkursu Piosenki Eurowizji organizowanych w Holandii. AdobeStock/licencja podstawowa
Graficzna wizytówka
Składa się z flag wszystkich państw, które przystąpią do rywalizacji w 2020 roku. Zostały one uporządkowane w osi czasu pod względem kolejności debiutowania poszczególnych państw w konkursie.
Grafika jest także inspirowana logotypami poprzednich edycji Konkursu Piosenki Eurowizji organizowanych w Holandii.
We love it! #OpenUp #logo #Eurovision2020 #ESC2020 pic.twitter.com/bvXeelSeng
— EUROFANS ENFURECID@S / (@eurofans_enfure) November 28, 2019
Jak podkreślają organizatorzy, logo ma także odnosić się do świętowania 65-letniej spuścizny konkursu.
,,Otwórz się”
– Slogan „Open Up” jest celowo niekompletny: Otwórz się na innych. Otwórz się na muzykę. Otwórz się na Rotterdam. Otwórz się na… co tylko chcesz! Masz pełne prawo wyboru własnego zakończenia hasła. W ten sposób lepiej uda nam się poznać – powiedziała główna organizatorka Sietse Bakker w oficjalnym oświadczeniu.
Przypomnijmy, że Holandia została organizatorem 65. edycji konkursu po zwycięstwie swojego reprezentanta, Duncana Laurence.

To może Cię zainteresować