Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Witam :) - Holandia

4 Posty
Początkujacy
Witam wasz wzystkich,

Ja jestem nowy na tej forum. Nazywam sie Adriaan i sie urodzilem w Holandii. (Zepraszam dla bladow w pisanie po Polsku )

Od dawno jestem bardzo zainteresewany w Polsce jako kraj i kazdy rok jade do rodzinny blisko Warszawy

Zameldowalem sie na tej forum bo chcial bym sie lepej zalapac jezyk Polskiego, i poprostu wieczej zkontaktowac sie z Polskich ludzie

Jestem studentem Logistyky w Haarlemie i pracuje w biurze firmie transportowej jako stazysta.

Jescze raz.. zepraszam, bo jestem pewny ze srobilem wiele blad w tym co przed chwilo napisalem.


Pozdawiam,

Adriaan
Zgłoś wpis
150 Postów
GREGOR Hardstyle
(gregoriano)
Stary wyjadacz
masz racje
Zgłoś wpis
475 Postów
Patboy !!!
(Patboy)
Latający Holender
Hallo dan Jongen, welkom op het forum !!
Heel goed van je dat je je eigen wortels achterna gaat, chapeau!!
Velen hier zitten er maar tijdelijk en hebben weinig te verliezen ,kijk dus uit wat je allemaal over je zelf bekend maakt
Als je vragen hebt brand maar los zou ik zeggen haha er zal altijd iemand je helpen.
Ik zelf wat minder omdat ik ook erg veel fouten maak en gezien ik nog op de basisschool in polen heb gezeten en afgemaakt hebt vind ik jou toch erg goed schrijven hoor,
ga vooral zo door Kerel !!!
groetjes
Patboy
Zgłoś wpis
551 Postów

()
Latający Holender
Pacik chlopak chce jezyka POLSKIEGO zalapaca bo holenderski juz zna :-p
Wiec moze sprubujmy mu pomoc ??

Witam Adrian
Zgłoś wpis
4 Posty
Początkujacy
Dziekuje wasz wzystkich

No masz raczje patboy.. ale jak ktos chce to zawsze znajdzie... (LinkedIn, itd..)

Kiedys moze sie nauca lepej pisac dobrze chociasz wiedzic ze jest Polska strona w Holandii ktorej moge sobie przeczytac od czasu do czasu

Pozdrawiam wasz wzystkich
Zgłoś wpis
1 Post
Początkujacy