Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Holandia boryka się z poważnym brakiem wykwalifikowanych pracowników - Holandia


()
W tym temacie znajdują się komentarze do artykułu Holandia boryka się z poważnym brakiem wykwalifikowanych pracowników
i w holandii jest bezrobocie niech te firmy zainwestuja w pracownika wysla na studia i zagwarantuja pozniej prace a nie wziasc obcokrajowcow jak sa potrzebni i odstawia jak juz potrzebny nie bedzie. a gazeta sie nazywa D telegraaf a nie telegraaf

()
Początkujacy
Heh, a ja jestem inżynierem mechanikiem i co? Szukaełm pracy w zawodzie w NL, bo tu mieszkam i mam jakąś prace (dla debili ale żyć trzeba). Sądzicie że polski inżynier, z dobrą znajomością GB i podstawami NL znajdzie tupracę? Ta..oddzwonimy..rasizm i polityka zatrudniania znajomych!
Zgłoś wpis

()
Początkujacy
tak, znajdzie bez problemu i to bez znajomosci holenderskiego. dobry angielski, doswiadczenie i praca jest (przynajmniej w IT). pracuja tu specjalisci IT z calego swiata i nikt nie narzeka.....

()
Początkujacy
Kto wypisuje te brednie, o tej pracy dla inzynierow, specjalistow itp. Owszem moze i jest praca, ale tylko fizyczna i zle platna. Holender nie popusci dobrego stanowiska polakowi i jeszcze dobrze platnego, nie czarujmy sie dla polakow najgorsza, najbrudniejsza i najgorzej platna robota zostaje. Oni potrafia nas wyzyskac i wykorzstac. Ale trzesmy gaciami, bo chca otworzyc granice dla Albanii, bo oni beda harowac za 3-4 euro za/h, polak juz staje sie drogi. Coz jak mozna taniej kazdy by korzystal. Wkrotce bedziemy dla nich bee.

()
Początkujacy
8.5 euro /godzina 5cio letnie doswiadczenie na terenie NL

()
Początkujacy