Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Czytali temat:
Mateo92 Wojciechowski (19570 niezalogowanych)

()
Początkujacy
heniu

nie jestem lekarzem ale chyba powinienes unikac slonca
Zgłoś wpis
220 Postów
ark .
(ark)
Doświadczony forumowicz
Heniek ,Ty chyba za długo żyłeś otoczony komuchowa propaganda i jeszcze Ci nie przeszlo .
O polskiej dziwce to pisały broszury info w 28 roku ub.wieku.
W mojej branży to my sprzedajemy im ,tak naprawdę dobre rzeczy ,no moze i czasem chłam ,za porzadną kasę i nie wiem o co Ci chodzi z ta sprzedajnościa .Ruch pieniadza ta normalne w normalnym świecie ,podobnie jak przemieszczanie sie ludnosci .Tylko komuchy zabraniały wojaży.
Zgłoś wpis

()
Początkujacy
ark napisał:
Heniek ,Ty chyba za długo żyłeś otoczony komuchowa propaganda i jeszcze Ci nie przeszlo .
O polskiej dziwce to pisały broszury info w 28 roku u.wieku.
W mojej branży to my sprzedajemy im ,tak naprawdę dobre rzeczy ,no morze i chłom za porzadną kasę i nie wiem o co Ci chodzi z ta sprzedajnościa .Ruch pieniadza ta normalne w normalnym świecie podobnie jak przemieszczanie sie ludnosci .Tylko komuchy zabraniały wojaży.


ark kurwa wodke pijesz ?????
Zgłoś wpis

()
Początkujacy
O fuck. Jaka sprzedajnosc Heniu. A Holendrzy czy nie przymierzajac Angole
nie sa sprzedajni ??? Zyjemy w czasach gospodarki rynkowej i minely czasy
kiedy na polkach lezaly produkty glownie Made in USSR czy Czechoslowacji.
W koncu nie musimu zebrac o wizy i nosic koniaki do ambasady
Acha pamietam kiedys Holender mi powiedzial ze Holandia jest jak luksusowa
dziwka i wybiera najlepszych klijentow Rozumiesz....holenderski Holender.
Heniu sprawa jest prosta. Placisz i zabierasz towar czy usluge jesli ci odpowiada
a opowiesci o szarzy polskiej kawalerii z szablami na czolgi sa tak samo prawdziwe