Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Nauka jezyka angielskiego/niderlandzkiego - Holandia

1 Post
Anitaartje Geut
(Anitaartje84)
Początkujacy
Witam Rodacy,

Nazywam sie Anita. Jestem dyplomowanym nauczycielem jezyka angielskiego z 15 letnim doswiadczeniem. Od 7 lat mieszkam w Holandii. Chetnie udziele pomocy w zakresie poszerzenia slownictwa (j. angielski oraz niderlandzki), polepszenia umiejetnosci komunikacyjnych, gramatyki itd. Jestem otwarta, komunikacyjna, optymistycznie nastawiona do swiata i ludzi Na moich zajeciach nie ma miejsca na stres, czy dyskomfort. Obecnie oferuje zajecia przez skype, poniewaz ta metoda okazala sie najskuteczniejsza i najwygodniejsza zarowno dla lektora czyli dla mnie jak i dla moich uczniow. Cena 15 euro/godzina do uzgodnienia.

Serdecznie zapraszam.
Zgłoś wpis
8 Postów
Ambasada Holandii w Warszawie
(Ambasada_Holandii_w_Warsz)
Początkujacy
Większość Holendrów bardzo dobrze zna język angielski, ale mieszkając w Holandii warto znać przynajmniej podstawy języka niderlandzkiego. Na stronie prowadzonej przez Ambasadę Holandii w Warszawie można poczytać o tym, gdzie najlepiej uczyć się holenderskiego: wholandii.pl/zycie-w-holandii/rodzina-i-...ezyka-holenderskiego
Zgłoś wpis
4 Posty

()
Początkujacy
Witam od dluszego czasu zamierzam podjąć sie nauki nl.Obecnie posluguje sie językiem angielskim, nie uczyłam sie języka w szkole jestem samoukiem, wiem ze kaleczę język .Ale dla siebie samej chciała bym podjąć naukę podstaw nl.i rozwinac angielski tak bym mogla swobodnie rozmawiać i pisac .Gdyz zamierzam osiąść w nl.Chetnie moge umówić sie na rozmowę przez skeyp i skorzystać z rad.Reszte omówimy to przez skeyp.Moj skeyp Gabriela Wojewodka Chorzów pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na kontakt mój e-mail gabi0603@tlen.pl
Zgłoś wpis
11 Postów
marek parek
(VikiTravel)
Bywalec