Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Ginekolog Niepołomice - Holandia

Czytali temat:
Natalia Verka (180 niezalogowanych)
103 Posty
Natalia Verka
(Netke)
Stary wyjadacz
Cześć dziewczyny, bardzo rozważam odejście od tabletek anty. Biore juz rok, zaczełam brać z powodu strasznego trądziku który byl od zawsze moim kompleksem. Po roku faktycznie stan mojej cery zdecydownie sie polepszył z czego jestem bardzo zadowolona ale z kolei przybrałam na wadze(10kg), ciagle chodze głodna, moje libido sięga zera i chce przestać je brać ale strasznie boje sie ze trądzik wroci.
•Jakie wy miałyście doświadczenia z tabletkami anty?
•Czy trądzik po odstawieniu wraca ze zdwojoną siłą?

Niedługo będę w Polsce, chciałabym też zapisać się do ginekologa. Czy możecie polecić kogos z Niepołomic?
Zgłoś wpis
84 Posty
od86
(od86)
Gaduła
Jak brałam to teoretycznie troszkę przybyłam na wadze, ale nie dużo (mi to nie przeszkadzało bo byłam dosłownie jak patyk), po skończeniu brania to właściwie różnie jem, czasem przytyje, czasem schudne ale to też przez to że raz mam dzień że mogę zjeść wszystko z lodówki, a raz przez 2/3 dni nic nie zjeść (wiem że to nie zdrowe). Cerę miałam okropna, jak zaczęłam brać to się poprawiła. Jak odstawiłam to właściwie tylko przy okresie / chorobie moja cera jest okropna ale nie aż tak jak przed braniem anty. Na samym początku może ci się cera pogorszyć, później ci się naprawi spowrotem tylko musisz dobrze dbać o nią, ja już nie zażywam anty od bodajże 1,5/2 lat i nie narzekam jakoś zbytnio, tylko przy okresie/chorobie mam na co narzekać.

Jeśli chciałabyś zapisać się do ginekologa prywatnie, polecam ten ośrodek zdrowia: rcmniepolomice.pl/ MOżesz tam również wykonać odpowiednie badania przed przypisaniem leków.
Zgłoś wpis


Bliżej nas