Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

• Amsterdam, Holandia
  • Rotterdam, Holandia
  • Haga, Holandia
  • Utrecht, Holandia
  • Eindhoven, Holandia
  • Tilburg, Holandia
  • Groningen, Holandia
  • Breda, Holandia
  • Nijmegen, Holandia
  • Enschede, Holandia

1 EUR

testek

Kursy online video - Holandia

Czytali temat:
Natalia Verka sibil36237 frozensoullousingcontrol . (245 niezalogowanych)
343 Posty
Natalia Verka
(Netke)
Doświadczony forumowicz
Prowadzę firmę szkoleniową i chcę zacząć nagrywać kursy online. Problem w tym że nie mam doświadczenia z produkcją video i nie wiem od czego zacząć. Czy mogę to robić sam telefonem czy lepiej zatrudnić profesjonalną ekipę?
Zgłoś wpis
324 Posty
od86
(od86)
Doświadczony forumowicz
Zależy jaki efekt chcesz osiągnąć i jaki budżet masz. Telefonem możesz nagrać podstawowe rzeczy ale jakość może nie być wystarczająca jeśli chcesz sprzedawać kursy. Profesjonalna produkcja daje lepszy dźwięk, oświetlenie i montaż co robi ogromną różnicę w odbiorze. Ludzie są przyzwyczajeni do wysokiej jakości video więc kiepsko zrobione nagrania mogą odstraszyć. Dobrze zrobione video zwiększa wiarygodność i zaangażowanie uczestników. Jak masz budżet to warto zainwestować w profesjonalną produkcję przynajmniej na start. Możesz sprawdzić www.storymakers.pl/video/ gdzie specjalizują się w produkcji video dla firm i mogą pomóc od pomysłu przez scenariusz aż po finalny montaż. Warto porozmawiać z nimi o Twoich potrzebach.
Zgłoś wpis
3 Posty
sibil36237
(sibil36237)
Początkujacy