Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Konto internetowe w Rabobanku - Holandia


()
Początkujacy
Założyłem konto w Rabo,jednak nie umiem sie zalogowac na ich stronie żeby sprawdzić stan konta.Wyskakuje mi bład 942.Co robić?
Zgłoś wpis

()
Początkujacy
'Google', keywords: "Rabobank fout 942"

"De melding '942 Toegang is niet mogelijk. Neem contact op met uw lokale Rabobank.' betekent dat de bankpas die u nu gebruikt niet geactiveerd is voor Rabo Internetbankieren. Neem contact op met uw Rabobank om de gewenste bankpas te activeren."
http://www.rabobank.nl/particulieren/klantenservice/veelgestelde_vragen/internetbankieren/items/waarom_krijg_ik_de_melding_toegang_is_niet_mogelijk_neem_contact_op_met_uw_lokale_rabobank_942.html

Aby korzystac z e-konta potrzebna aktywacja karty bankowej
Zgłoś wpis
1988 Postów

()
Latający Holender
Zgadza sie. Musisz tylko pojsc do swojego oddzialu banku z karta i waznym dokumentem tozsamosci. Wszystko trwa kilkanascie sekund.

Powodzenia.
Zgłoś wpis

()
Początkujacy
dzięki za porade
Zgłoś wpis
1 Post
Dariusz Promny
(Dariusz Promny)
Początkujacy
Tak
Zgłoś wpis


Bliżej nas