Informacje, ktore dostalem na temat stanowiska sa nastepujace:

"Ważne jest aby był/była to osoba native Dutch,
niekoniecznie musi znać sie na księgowości, natomiast dobrze by było gdyby ta osoba była komunikatywna i znała excela w przynajmniej średniozaawansowanym stopniu.
Jest to rekrutacja do działu wspierającego działy operacyjne.
Jeszcze dokładna nazwa stanowiska nie jest znana, ale będzie to komórka typu Help desk.
Oferowane wynagrodzenie daje możliwości zamieszkania w Krakowie i wynosi od 3000 - 5000 PLN brutto
(minimalne wynagrodzenie 3000zł brutto (płaca zasadnicza) + 1000zł brutto (dodatek za znajomośc j. holenderskiego) + możemy sie zastanowić nad dodatkiem na wynajem mieszkania lub jako firma płacic za wynajem maksymalne wynagrodzenie 4000zł brutto (płaca zasadnicza) + 1000zł brutto (dodatek za znajomość j. holenderskiego) ale bez dodatku za wynajem mieszkania)"

Jesli oferta brzmi dla Ciebie zachecajaco skontaktuj sie ze mna na:
mgiesbershajduk [at] leadpartner.nl

Pozdr.