Bardzo proszę o przetłumaczenie tego tekstu .

betreft verzoek om informatie

geachte om heer/ mevrouw
op 14 april 2015 heb ik uw aanvraagformulier verklaring arbeidsrelatie voor het jaar 2015 ontvangen, voor de volgende activiteite.........



met dit formulier vraagt u mij om uw arbeidsrelatie te beoordelen.ik beoordeel of u in potentie als ondernemer ,directeur groot aandeelhouder ,resultaatgenieter of werknemer aangemerkt kunt worden.

wij selecteren elk jaar circa 10 % van de binnengekomen aanvragen voor een nader onderzoek. uw aanvraag is daarvoor dit jaar geselecteerd. bij deze brief ontvangt u daarom een vragenlijst.


Ik verzoek u deze vragenlijst na beantwoording en ondertekening binnen 14 dagen na dagtekening van deze brief terug te sturen. U kunt hiervoor gebruikmaken van de bijgevoegde portvrije retourenvelop.

Zodra ik de ingevulde vragenlijst heb ontvangen, word uw var-aanvraag in behandeling genomen. Ik wijs u erop dat het in uw eigen belang is gestelde vragen juist en zo volledig en uitgebreid mogelijk te beantwoorden.

De voorlopige beslistermijn voor het afhandelen van uw var aanvraag is 8 weken na ontvangst van de aanvraag. Deze wordt verlengd met het aantal dagen dat zich bevindt tussen de dagtekening van deze brief en de datum waarop ik uw antwoord heb ontvangen of waarop de gestelde termijn ongebruikt is verstreken.

Let op : indien u de gestelde vragen niet beantwoordt dan kan ik uw aanvraag niet verder in behandeling nemen en ontvangt u een beschikking buiten behandeling stelling.