Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

• Amsterdam, Holandia
  • Rotterdam, Holandia
  • Haga, Holandia
  • Utrecht, Holandia
  • Eindhoven, Holandia
  • Tilburg, Holandia
  • Groningen, Holandia
  • Breda, Holandia
  • Nijmegen, Holandia
  • Enschede, Holandia

1 EUR

testek

Hoe ziet de moderne interface van gamingdiensten eruit? - Holandia

Czytali temat:
ChisatoKubo Joanna Sar (55 niezalogowanych)
1 Post
ChisatoKubo
(ChisatoKubo)
Początkujacy
Ik vind het interessant hoe moderne interfaces van gamingdiensten steeds minder op gewone spelcatalogi lijken en steeds meer op complete digitale entertainmentomgevingen. Toen ik informatie over Pirots aan het bekijken was, kwam ik via pirots-nl.nl/ terecht bij extra materiaal en merkte ik hoe belangrijk overzicht, snelle navigatie en een duidelijke presentatie van functies eigenlijk zijn voor de totale ervaring. Wat mij aanspreekt aan zulke projecten is dat het niet alleen draait om spelen, maar ook om begrijpen hoe spelmechanieken werken en waarom bepaalde elementen gebruikers blijven boeien. Bij Pirots vind ik vooral de manier interessant waarop de verschillende delen van de serie worden uitgelegd, inclusief bonusfuncties, visuele stijl en de ontwikkeling van het concept. Een moderne interface maakt volgens mij juist dat soort informatie toegankelijk en zorgt ervoor dat je langer betrokken blijft.
Zgłoś wpis
27 Postów
Joanna Sar
(Joanna Sar)
Bywalec
Wsparcie w pisaniu pism administracyjnych
Belastingdienst, Gemeente, SVB, KvK, IND + reklamacje i zwroty kosztów od firm.
Zapraszam do kontaktu w wiadomości prywatnej! asia.com@poczta.fm
Zgłoś wpis

Bliżej nas