Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Uwaga na sklep meblowy w Oudenbosch(NL)! - Holandia

Czytali temat:
Kazan Meble marco919 adam hermaszuk (4117 niezalogowanych)
1 Post
Arek Grudnowski
(Arek Grudnowski)
Początkujacy
Radzę bardzo uważać zanim skorzystacie z oferty tego "sklepu", ja swoje meble (na sumę ponad 800€) zamówiłem blisko 2 miesiące temu, wpłaciłem zaliczkę i czekałem... Ich reklamę znalazłem tutaj - na niedzieli, wtedy jeszcze chwalili się transportem na terenie Holandii gratis, realizacją zamówień do 2 tygodni, dwa razy byłem tam, na miejscu i wisiała(bo pewnie już zdjęli) na budynku wielka reklama a na niej też info o transporcie gratis. Dlaczego tyle o tym piszę? Otóż gdy minął mięsiąc a ja
nie wiedziałem co z moim zamówieniem sam zadzwoniłem po informacje. Kobieta, niejaka Krystyna(może nawet szefowa) powiedziała, że jakieś problemy mają i może za dwa tygodnie!! I że nie jestem jedyny który tak długo czeka!! Dodam jeszcze, że wpłacając zaliczkę(50€) stwierdziła, że 113 km. to tak dużo i będę musiał zapłacić za transport! Po 7(!) tygodniach zadzwoniła, są meble. Umówiliśmy się na najbliższą niedzielę - wtedy chcieli rozwozić meble. A więc pomimo opłaty za transport pokrywającaj w
pełni wszelkie koszty indywidualne chcieli zaopatrzyć kilku odbiorców(pytanie ilu zakłaciło po 50... pewnie wszyscy). Ja na coś takiego powiedziałem - ok. ale za to, że tak długo czekałem i nawet przepraszam nie usłyszałem, nie zapłacę za transport! w końcu jak gratis to gratis. I to koniec, dwa miesiące czekania, urządziłem mieszkanie pod te konkretne meble itd... Firma JB Trade przestała się odzywać. Dzwoniłem wczoraj i usłyszałem "Bo pan nie chce zapłacić za transport to my w ogóle mebli
nie przywieziemy... Sledzę ich ogłoszenia - od kilku tygodni zdejmują stare, dają nowe, bez informacji o transporcie, a zaliczkę kwalifikują jako opłatę za przywiezienie mebli z Polski(tak, żeby w razie czego przepadła). Znajomi uprzedzali mnie - może lepsza Ikea od niewiadomego pochodzenia firmy z PL... i mieli rację! Zresztą na podstawie pieczątki własciciela można wnioskować, że to jakiś hydraulik!!!! Dlatego raz jeszcze ostrzegam - uważajcie!!!
Zgłoś wpis
1 Post
anna anna
(annapal)
Początkujacy
ja tez mam przygody z Pania Krystyna. od ponad pol roku walcze aby odebrala zakwalifikowany naroznik do reklamacji!naroznik ma póltora roku a szwy sie rozeszly, producent uznal reklamacje ale jest problem z odebraniem naroznika, poniewaz Pani Krystyna uwaza ze to nie do niej nalezy obowiazek odebrania kanapy.... tylko i wylacznie z jej dobrej woli moze go zabrac.srednio co dwa tygodnie obiecuje, ze juz bedzie zabrany, a nigdy do mnie jeszcze nie zadzwonila.to ja ciagle dzownie i sie prosze, za kazdym razem rozmowa wyglada inaczej i inne sprawy sa poruszane, raz ze nie maja odpowiedniej ilosci reklamacji zeby odebrac moj naroznik, innym ze to nie w jej obowiazkach!! nie polecam transakcji z tym sklepem,chyba ze macie sily uzerac sie z nie slowna Pania Krystyna !!
Zgłoś wpis
1 Post
Marta111222
(Marta111222)
Początkujacy
Cześć
Uważajcie na kazan meble!
Od października czekam na brakujące części do mebli kuchennych, obiecują a jest połowa marca a ja części dalej brak aż byłam zmuszona zamówić i zapalcic jeszcze raz innej formie. A mianowicie brakowało mi uchwytów do szafek i drzwiczki do zmywarki przysłali w innym kolorze niż reszta mebli.
Zgłoś wpis


Bliżej nas