Holandia wstrzyma promocję kraju. Powodem są przepełnione atrakcje turystyczne

Amsterdam stara się rozlokować odwiedzających równomiernie po całym mieście. Flickr.com/Creative Commons Attribution 2.0 Generic (CC BY 2.0)/hildgrim
Nowe miejsca dla odwiedzających
Zmiana w polityce organizacji jest częścią strategii obowiązującej do 2030 roku. „Aby kontrolować napływ turystów i jednocześnie korzystać z możliwości, jakie przynosi ich wysoka liczba, musimy działać już teraz” – pisze NBTC w raporcie na swojej stronie.
Turystów starczy dla wszystkich
W zeszłym roku organizacja NBTC wprowadziła inicjatywę HollandCity, której celem jest promowanie kraju jako jednej metropolii z wieloma dzielnicami. „Inne regiony kraju również powinny skorzystać na wzroście liczby turystów, a my będziemy przedstawiać nowe oferty. Organizacja w tym okresie stanie się bardziej centrum zbierania danych” – mówi rzeczniczka NBTC w wywiadzie dla „De Telegraaf”.

To może Cię zainteresować