Bliżej nas
Copyright © Inventive Logic sp. z o.o. sp. k. 2008 - 2025. Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Portal nie ponosi odpowiedzialności za publikowane treści użytkowników!
Chciałbym zorganizować niespodziankę i zabrać dziewczynę na krótki wyjazd. Fajnie jakby było blisko natury, ale nie totalna dzicz – może być coś z klimatem, ale niekoniecznie góralskie dworki. Ważne, ...
Chciałbym zrobić serię zdjęć (interwałometrem) nocnego nieba z mostu. Droga, którą będę jechała, nie będzie ruchliwa, ale od czasu do czasu może przejeżdżać kilka samochodów. Mam obiektyw ...
Hej wszystkim, Naprawdę przydałaby mi się tutaj rada. Mam misję zostania fotoreporterem i szukam wskazówek. Mam 20 lat i profesjonalnie fotografuję od 16 roku życia. Szczerze mówiąc, od 11 roku ...
Jestem głównie fotografem martwej natury/produktu i ostatnio mam problemy. Mam pracę na pełen etat i czasami dostaję przypadkowe przypływy inspiracji, ale moja kreatywność i motywacja już dawno ...
Najszczęśliwszym dniem w moim życiu był dzień, w którym moje antydepresanty zaczęły działać w zeszłym roku (zdaję sobie sprawę, jak to jest na nosie, ale to naprawdę wiele dla mnie znaczy). W ciągu ...
Sprzedam pellet drzewny worki 15kg, (Din plus/EN plus) pellet drzewny A1 Średnica: 6 mm - 8 mm Wartość energetyczna: ok. 4,9 кВтг/kg Wilgotność: 8-12% Zawartość popiołu: ≤ 0,7% Surowiec: 100% ...
ดูฟรี ! ค่อย ๆ รัก Step by Step ย้อนหลัง EP.5 ตอนใหม่ล่าสุด ละคร Step By Step ค่อยๆรัก Ep.5 (16 พ.ค.66) - WatchLakorn ดู ละคร ย้อนหลัง ดูซีรี่ย์ ค่อย ๆ รัก (2023) Step by Step ตอนที่ 1 2 3 4 5 6 7 8 ...
Galeria fotografii podwodnej, zdjecia fauny i flory morskiej, raf koralowych, wrakow, jaskin. Nie tylko dla nurkomanow. Zapraszam tez do obejrzenia galerii na moim blogu: ...
Hejka!Za kilka dni wybieram sie do Utrechtu.Jesli ktos zna to miasto,prosze o podpowiedz,co ciekawego moglabym tam zwiedzic?pozdr,