Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

UWAGA! - Holandia

Czytali temat:
........ ..... (11079 niezalogowanych)

()
Początkujacy
Wystarczy.
Który to już raz zamieszczasz ten temat?
Zgłoś wpis
551 Postów

()
Latający Holender
tu bardzo krytykujesz danego przewoznika z imienia i nazwiska ale sam podac jakiekolwiek swoje dane to juz nie masz jaja ???
Czlowieku ile razy jeszcze bedziesz publikowal jeden i ten sam post ?Na kazdym jednym portalu dla polakow juz to zrobiles kilka jak niekilkanascie razy .
Zgłoś wpis
214 Posty
Rafał G
(ragusek)
Doświadczony forumowicz
Obiadku nie było? Piękna stewardessa ze skośnym okiem nie podała winka? Olaboga!

Kup sobie prawo jazdy!
Zgłoś wpis

()
Początkujacy
witam ja jestem kierowcą z woj. opolskiego i jak to czytałem to troszkę może masz racjin ale to trzeba wiedziec kogo sie zamawia a nie na ślepo...tak samo ja mogę narzekać na klientów ale jak bym miał tak narzekac to by nie było konca....
Zgłoś wpis

()
Początkujacy
do Baileys:
co Ci da zamieszczenie moich danych? ta firma ma moje dane i wie o kogo chodzi. Jeżeli chodzi o ilość publikacji to wychodzę z założenia, że dobrze by było żeby takie informacje docierały do jak największej liczby ludzi. Wkońcu chodzi tu o kwestie bezpieczeństwa....

do Raguska:
nie chodzi o te 20zł które ten objad kosztuje, ale o zasadę i o to, że nie wciska się ludziom kłamstwa z banerów reklamowych. Dotyczy to również WiFi. Jak zapytałem kierowcę o wifi to popatrzył na mnie ze zdziwieniem....

do Kierowca Wariat: